Hogyan lett a GAMERTÁBOR?
Tématáborok
PEOPLE TEAM tábor

A világ kinyílt, és a ‘90-es évektől már egyre inkább elmondhattuk, hogy nem csak a legszerencsésebbek ismerhetik a menő számítógépes játékokat. A PEOPLE TEAM-ben (röviden PT) 1996-ban állítottuk fel az első informatikatermet. Mondanunk sem kell: a nap huszonnégy órájában tele lett volna, ha nem szervezünk beosztást és rendszeres szüneteket. A programozó táborozók órák után a legkülönfélébb játékokkal eresztették ki a gőzt. És nem csupán ők: az infószoba nyitva állt minden érdeklődő táborozó számára.

Évtizedek teltek el, a helyzet pedig bizonyos értelemben nem, más aspektusból nézve viszont gyökeresen megváltozott. Az informatika és a számítógépes játékok azonban mit sem veszítettek a népszerűségükből.

A táborozás persze nem a képernyő előtt gubbasztásról szól, ám a gyerekek életében már olyan természetes a számítógép és az okostelefon használata, mint az olvasás. A táborban délutánonként a táborozók a kezdetektől használhatják a gépeket: hatalmas csaták folynak, birodalmak dőlnek meg és emelkednek népek fölé; óriási városok épülnek a virtuális valóságban, máskor meg a legkülönfélébb karakterek küzdenek egymással dicsőségért, aranyakért vagy puszta szórakozásból.

Az évek során újabb és újabb stratégiai és egyéb játékok jelentek meg. A Minecraft, a Fortnite, a Valorant, a Legends, az Among Us, a Genshin Impact és a Rocket League mestereinek már elég a délutáni két, két és fél óra. Sok gyerek szívesen megy strandra, focizni vagy számháborúzni, de nem szeretne lemondani a kedvenc játékáról sem. Ők a gamertáborban az egész délelőtt a képernyő előtt tölthetik, ám magától értetődik, hogy nem maradnak ki a közösségi programokból sem.

Bővebben erről a szekcióról: https://peopleteam.hu/taborok/gamertabor-nyari-tabor/

Legózni a parkban
Oscar-díj a zöld házban

LEGFRISSEBB

KAPCSOLÓDÓ