Hogyan lett a PROGRAMOZÓTÁBOR?
Tématáborok
PEOPLE TEAM tábor

Már a legelső PEOPLE TEAM-táborokban bemehettek a gyerekek délutánonként a számtechterembe. Néhány asztali gép várta őket hálózatba kötve, amelyeken lehetett játszani. Nem csak a „kockák” ültek a monitorok előtt. A legnagyobb élvezet az volt, ha a táborvezetők ellen nyertek a gyerekek virtuális rallybajnokságot.

Később bővült a komputerpark, a modernebb gépekkel már lehetett 3D-s grafikákat rajzolni, és az ügyesebbek egyszerűbb programokat is megírtak. Így kezdődött a programozótábor története.

A szekció tagjai ma már képszerkesztő programokat kezelnek és honlapot szerkesztenek: A kevésbé gyakorlottak Scratchben tanulják az alapokat, a haladók a C++ vagy a C# nyelven programoznak, 2D-ben vagy 3D-ben animálnak, webes felületeket és rendszereket építenek, esetleg valami egészen elszállt ötletet hoznak tető alá. Mint az angolosoknál, itt is szintfelmérővel kezdődik minden turnus. A teszt eredménye és érdeklődési kör alapján kerülnek a gyerekek csoportokba.

Délutánonként más szekciók résztvevői is használhatják a vadonatúj gépeket. Lehetőség van stratégiai és kalandjátékokat játszani. Igény esetén a felügyelő szakemberek bármely érdeklődőnek szívesen megmutatják a programozás alapjait is.

Bővebben itt olvashatsz róla: https://peopleteam.hu/taborok/programozotabor-nyari-tabor/

Monetáris táborélmény
Hogyan lett az ÍRÓTÁBOR?

LEGFRISSEBB

PEOPLE TEAM tábor
Egyéb

Aki legyőzte a sárkányt

A híres tavaszi névnapok (Gergely, Sándor, József, Benedek, Gábor, Tibor, Márk) között jelentős helyet foglal…

KAPCSOLÓDÓ